TIM Mikołajów 2024 – jubileuszowa edycja świątecznej akcji wspierającej lokalne społeczności
Aż 333 tysiące złotych na wsparcie 20 lokalnych instytucji i organizacji znajdują się w puli piątej edycji akcji charytatywnej TIM Mikołajów. Tegoroczny budżet to efekt zaangażowania TIM-u oraz 53 partnerów z branży elektrotechnicznej. O tym, do kogo trafią darowizny, zdecydują w głosowaniu m.in. klienci TIM-u.
Tegoroczna edycja TIM-u Mikołajów kontynuuje wyjątkową tradycję, którą zapoczątkowano pięć lat temu, kiedy zamiast świątecznych prezentów i kalendarzy dla klientów TIM postanowił przekazać środki na realne wsparcie lokalnych instytucji.
Główną ideą akcji stało się angażowanie dostawców oraz klientów TIM.pl do aktywnego udziału w inicjatywie. Partnerzy biznesowi wspierają TIM Mikołajów, zwiększając budżet przedsięwzięcia, natomiast klienci i inni internauci decydują o wyborze beneficjentów w głosowaniu na TIM.pl/TIMmikolajow2024.
Coraz większa skala wsparcia
Od pięciu lat TIM Mikołajów dynamicznie rozwija się jako szeroko zakrojona akcja charytatywna, oparta na współpracy z partnerami biznesowymi TIM-u. W pierwszej edycji do projektu dołączyło 7 dostawców, dziś jest ich już ponad 50, co podkreśla rosnącą skalę i zasięg inicjatywy. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu TIM-u oraz partnerów suma dotychczasowego i tegorocznego wsparcia na rzecz instytucji działających w różnych obszarach, takich jak hospicja, placówki opiekuńcze, fundacje, schroniska dla zwierząt czy kluby sportowe, przekracza już 1,7 mln zł.
Ubiegłoroczna edycja akcji przeszła do historii, bijąc rekordy nie tylko pod względem budżetu i liczby wspieranych instytucji, lecz także dzięki największemu dotychczas zaangażowaniu partnerów biznesowych oraz internautów.
W tym roku budżet w wysokości 333 000 zł pozwoli 17 organizacjom na uzyskanie 18 000 zł wsparcia. Dodatkowo przewidziane są trzy darowizny w wysokości 9 000 zł dla organizacji, które nie zajmą pierwszego miejsca w swoich regionach, ale znajdą się w czołówce w skali krajowej.
Internauci zdecydują, kto otrzyma pomoc
Kluczowym elementem akcji TIM Mikołajów jest głosowanie internetowe, które w tym roku potrwa od 5 do 29 listopada 2024 r. To głównie klienci TIM-u zdecydują, kto otrzyma wsparcie finansowe – każdy z nich, przypisany do jednego z biur handlowych TIM, może oddać głos na jedną z trzech lokalnych instytucji. Głosować mogą również niezarejestrowani użytkownicy, odwiedzając stronę TIM.pl/TIMmikolajow2024 i wybierając jedną z organizacji reprezentujących ich region. Lista wytypowanych beneficjentów zostanie ogłoszona 6 grudnia, w mikołajki.
Współpraca w szczytnym celu
W tegorocznej edycji TIM-u Mikołajów udział bierze wielu kluczowych partnerów biznesowych, którzy swoim wsparciem okazują silne zaangażowanie społeczne. Do akcji dołączyli: 3M, ACI Partner, Alfako Electric, Anamet Europe BV, BAKS, BATNA24, B.E.G., Bemko, Bitner, CELLPACK, Cynk-Mal, DAMIR, DEHN Polska, Delta Plus, DOKTORVOLT, Eaton, Eco Light, Elektrokabel, Elektromet, Elit, Elko-Bis, ELPAR, ELS Elektrotechnika, Eltrim Kable, EM Group, EMOS, Ergom, F&F, Hager, HARTING, Helukabel, Intelight, Kanlux, KM Grom, Kontakt-Simon, KOPOS, LEDVANCE, Legrand, Lider-Hurt, Marmat, Morek, NKT, Orno Polska, Ospel, PCE, Relpol, Schneider, Simet, Spamel, Technokabel, TIGA-CYNK, TT Plast oraz VIKO.