Aktualności
Portal „Łączy nas napięcie” w finale konkursu Power of Content Marketing Awards 2021
Już w najbliższy piątek (15.10) poznamy laureatów konkursu Power of Content Marketing Awards 2021. W kategorii „Branża budowlana/Home&Garden” finalistą został należący do TIM S.A. portal „Łączy nas napięcie”.Sprawdź
#ZagłosujNaRaport zrównoważony TIM-u!
Trwa 15. edycja konkursu na najlepsze raporty z zakresu odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju, organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Deloitte Polska. Trzeci rok z rzędu bierze w nim udział raport…Sprawdź
TIM nominowany do e-Commerce Polska awards 2021
Bożonarodzeniowa akcja „TIM Mikołajów” ma szansę na nagrodę w kategorii „Best in CSR” w 9. edycji konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Ogłoszenie wyników już 23 września 2021 r.Sprawdź
Od PIM do PimCore, czyli case study TIM-u na międzynarodowej konferencji E-commerce Berlin Expo
Jan Żaba – Tech Lead z Wydziału Rozwoju i Technologii TIM S.A. – znalazł się w gronie prelegentów tegorocznej międzynarodowej konferencji E-commerce Berlin Expo. Wystąpił z prezentacją zatytułowaną „Expand product…Sprawdź
50 zł za koszulkę to 50 zł dla domu dziecka – wyjątkowa akcja #DreamTIM dla Dzieciaków trwa!
1 czerwca, w Dniu Dziecka, na platformie e-commerce TIM.pl wystartowała sprzedaż koszulek charytatywnych akcji #DreamTIM dla Dzieciaków. Całkowity przychód z ich sprzedaży trafi do 17 domów dziecka z całej Polski.…Sprawdź
12 działań TIM-u w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2020. Dobre praktyki”
Sześć nowych i sześć długoletnich (zgłoszonych w poprzednich latach i kontynuowanych) dobrych praktyk realizowanych przez TIM w minionym roku znalazło się w najnowszej, 19. edycji raportu wydawanego przez Forum Odpowiedzialnego…Sprawdź