Aktualności
Kolejna nominacja dla „Łączy nas napięcie”!
Należący do TIM-u serwis społecznościowy „Łączy nas napięcie” zdobył nominację w kategorii „Digital marketing – Serwis internetowy” w 18. edycji marketingowego konkursu Golden Arrow. Ogłoszenie wyników już 22 czerwca 2023 r.Sprawdź
„Łączy nas napięcie” z nagrodą Performance Marketing Diamonds EU 2023
Należący do TIM SA portal „Łączy nas napięcie” zajął pierwsze miejsce w kategorii „B2B Campaign of the Year” w V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023, organizowanego przez Izbę…Sprawdź
„Łączy nas napięcie” wśród nominowanych do Performance Marketing Diamonds EU 2023
Należący do TIM SA portal „Łączy nas napięcie” zdobył nominację w kategorii „B2B Campaign of the Year” w V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023, organizowanego przez Izbę Gospodarki…Sprawdź
10 dobrych praktyk TIM-u w tegorocznym raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu
Dziesięć aktywności prospołecznych realizowanych przez TIM w ubiegłym roku znalazło się w najnowszej, 21. edycji raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. To największy w Polsce przegląd inicjatyw CSR, w…Sprawdź
Grupa Würth ogłosi wezwanie na akcje TIM-u. Główni akcjonariusze TIM-u zobowiązali się już do sprzedaży swoich akcji w odpowiedzi na wezwanie
Grupa Würth, światowy lider w rozwoju, produkcji i sprzedaży materiałów mocujących i montażowych, a wraz ze swoją jednostką zajmującą się hurtową sprzedażą artykułów elektrycznych, jeden z wiodących hurtowników w Europie…Sprawdź
Rekordowa edycja świątecznej akcji charytatywnej TIM-u
W ramach 3. edycji inicjatywy TIM Mikołajów do 17 beneficjentów z całej Polski trafiło łącznie 391 000 zł. W akcję zaangażowało się 48 producentów artykułów z oferty TIM.pl oraz 11 045 internautów.Sprawdź